Monday motherfucker.

Imorse hade det snöat en decimeter på Ålidhem. På Västerslätt hade det givetvis snöat två. Måste alltid vara värst liksom. Jag plumsade mig fram. Hittade ett par fotspår att gå i, men den personen kan ju har varit den minsta i världen då jag fick ta myrsteg. Tog en jävla tid. Blir skoj att släpa en resväska över halva Västerslätt imorgon. Har en fet känsla om att det kommer ta en sjuk jävla tid.

Jag har för övrigt fått magsår. Jag är övertygad. Min mage har haft panikångest i flera dagar nu. Och ändå har jag petat i mig drygt 5 koppar kaffe idag. Är inte det smartaste jag gjort, men jag har knappt sovit alls i natt. Precis när jag hade slumrat in så drömde jag att jag kaskadspydde ner hela min mammas toalett. Hon blev svinförbannad. Vaknade upp med en smak av spya i munnen och en förnimmelse om att något av tjock konsistens hade passerat genom min hals. Mycket obehagligt. Sen kunde jag inte somna om. Jag går på ren vilja och extrema mängder koffein idag.

Jag är nog den enda människan i världen som är som tröttast en måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0