Umeå, fuck off!

Jag försöker få  min chef att ge mig ledigt mån-tis så jag slipper dra till Umeå och se spillrorna av mitt liv. Han trilskas lite chefen och vill nog att jag ska komma ändå. Men jag vill inte. Själva tanken att åka dit och lämna mitt barndomshems trygga vrå, ger mig grav ångest. Jag vill inte! Jag har en massa att ordna.

Fredrik hånar mig och säger att jag kommer åka ändå eftersom jag är sjukligt plikttrogen. Jag hatar honom och hans hånerier. För jag vet att det ligger en viss sanning i det. Jag har aldrig varit hemma från jobbet. Någonsin. Inte ens under flunsan a la 2006!

Om jag åker så skyller jag det hela på Fredrik. Jag vägrar ta ansvar för mina egna handlingar.

Nu ska jag nog fila på en lista med dom bästa skivorna 2008. Istället för att i oändligheten stapla upp mina ägodelar i ett välorganiserat excel-dokument. Snälla ge mig kaos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0