Turen har vänt

Idag har allt gått fel. Skrev klart hemtentan på morgonen och bestämde mig för att gå tillbaka till sängen och ta en liten "nap". Vilket ledde till att jag försov mig.

Jag sprang sedan till skolan i ishalkan och lyckades givetvis ramla på röven och praktiskt taget spräcka svanskotan. Fallet var så förödande att jag var tvungen att ligga på marken och lipa en stund och hämta andan. Vilket givetvis ledde till att jag blev ännu mer sen.

Skyndade mig sedan runt på skolan för att skriva ut min hemtenta och lämna in den. Svetten rann ner för ryggen. Sprang vidare till bussen för att hinna till mitt möte. Hoppade på bussen. Efter ett par busshållplatser kraschar givetvis bussjäveln ihop. Jag hoppar av bussen och ställer mig på vägen och vinkar in en annan buss. Tar mig till stan och springer till Proffice.

Kommer till Proffice med andan i halsen och en kvinna meddelar att min rekryterare är lite sen så jag får sitta ner och vänta. Kvinnan erbjuder mig världens största kopp kaffe vilken jag gladeligen tar emot. Tar en klunk. Ställer ner koppen. Lyckas sedan riva ut den över mannen bredvid mig och på Proffice fina duk. När min rekryterare väl kommer så står jag och ursäktar mig till mannen och försöker torka hans kläder torra med servetter och en smutsig trasa.

Förbannade jävla dag.

Fast en fika med Erik och en After work med Nils lyckades och en chillkväll med Johanna har dock nästan lyckats reparera min dag.

Kommentarer
Postat av: Claudius- im back...!

Ja det var ju verkligen tur att du fick träffa mig så turen vände liksom.

I morgon skall jag vara fantastisk försäljare. Jag känner det.

2008-12-06 @ 00:58:02
URL: http://claudiusclockhovius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0