Studentalkoholismen

Om ni på något sätt undrar var jag har hållit hus det senaste dygnet så kan jag meddela att jag har spenderat tiden med att vara full och skriva en hemtenta. Jag har tagit studentalkoholismen till sin spets. Detta är givetvis ingenting jag är stolt över, men ändå på något vis känner att jag vill delge er. Mina enträgna tankar var tvungen att bytas ut mot luft. Därav alkoholen. Mitt sinne behövde fördunklas. Jag har nämligen aldrig i hela mitt liv känt mig så lycklig som nu men samtidigt så jävla olycklig.

Jag är alltså packad innan klockan 20 en fredag. När jag flyttar till Stockholm så ska jag dock lägga studentalkoholismen på hyllan och ta ANSVAR. Jag ska endast dricka ett glas Amarone med Nils på lördagskvällen.

Dessutom fick jag nedanstående bilder skickade till mig igår. Personen på bilden är inte jag och det är inte någon som jag på något sätt vill förknippas med. Jag sitter här och skäms. Och visar er endast detta i ett avskräckande syfte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0