Som enträgen skabb

Vissa människor kommer man helt enkelt inte över. Dom bor kvar under ditt skinn och försvinner inte. Ungefär som en enträgen släng av skabb. Man tror att avhållsamhet från personen ifråga kommer bota det hela, men det gör det inte. Krävs så lite för att alla känslor ska komma tillbaka. Krävs så yttepytte lite. Så helt plötsligt så står man där igen och är asförbannade eller jätte ledsen eller sviken eller besviken för att man lät det där lilla hoppet tändas. För till saken hör ju, det funkade inte då det kommer definitivt INTE funka nu heller.

Jag har tre sådana personer i mitt liv. Som jag aldrig riktigt kommer över. Inte ens med grav förnekelse. Jag har ju redan betecknat dom med kille 1, kille 2 och kille 3. Fast en av dom räknas inte rikigt, så vi kan säga typ 2,5 killar totalt.


Kommentarer
Postat av: claudius

jag har 1 person jag inte kommer över helt och hållet.

2008-12-10 @ 07:54:41
URL: http://claudiusclockhovius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0