Och så kom ångesten

Död dag på jobbet. Hittills har jag spenderat dagen med att se sjukt upptagen ut, fast egentligen har jag mest suttit på internet och gjort nördiga saker.

Sen satte jag mig ner och räknade på mina finanser. Ångesten fångade mig totalt och världens största klump tog plats i magen.

Sen satte jag mig ner och försökte undersöka lite hur mycket jag har hamnat efter i skolan under dessa veckor då jag har valt att arbeta istället för att gå till skolan. Och klumpen växt sig bara större.

ÅNGEST! Var tog all tid och alla pengar vägen?

Kommentarer
Postat av: rikard

stockholm, stockholm, stockholm...

2008-12-16 @ 12:20:43
Postat av: ola

Vad är det här nu? Precis! Är väl bara att tänka på kära hufvudstaden?? Hey Jude!! Lyssnat på den 3ggr på raken nu. skumt

2008-12-16 @ 17:22:47
URL: http://baagz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0