Nu är det jul igen

Jag har funnit en vän på arbetet. Det är ju ganska trevligt. Han pratar med mig. Mina krav är låga.

Alla de som vanligtvis röker på jobbet är inte här i dag. Jävligt illa för mig som inte har en endaste cigg på mig. Jag har lyckats engagera drygt hela företaget i min enträgna jakt på cigg. Alldeles precis kom lagret ut och gav mig tuggummin så jag skulle ha nåt att tugga på mot abstinensen. Dom är vänliga trots deras extrema rädsla för mig.

Alldeles nyss fick jag dock tag i en cigg. En John Silver. Tar mig tillbaka 10 år i tiden när jag envist rökte John Silver utan filter och låg nikotinhög i en snödriva. Ciggen i sig luktar fimp då jag fick den av vad vi brukar kalla en "storrökare". Ni vet en sån som antagligen måste gå upp på natten för att röka.

Och allt jag vill ha i julklapp är en limpa cigg och en man att hångla med. Men det är ju egentligen inget man ska tala högt om.


Kommentarer
Postat av: Claudius

Äsch klart man ska tala om sådana saker. lite närhet är alltid bra. se upp ola! haha.....

2008-12-23 @ 23:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0