Not so mucho niccokick!

Det tog mig exakt en timme och 52 minuter från det att väckarklockan ringde tills jag orkade rulla ut från sängen. För rulla gjorde jag. Själva ansatsen för att sätta sig upp var allt för krävande. Jag är så in i helvete trött.

Nu är givetvis tanken att jag ska sätta mig och skriva en hemtenta så här i sista sekunden som vanligt. Men p.g.a. avsaknad av nikotin så mår jag som ett jävla arsel. På 2,5 dygn har jag endast snusat en snus. Ingen cigg. Jag mår så jävla dåligt. Min puls ligger på en miljard och mitt huvud håller på att sprängas. Men jag har lovat mamma så nu måste jag hålla mig. Visa att jag har lite karaktär. Eller iaf ha så pass mycket karaktär att jag kan välja ett beroende. Nikotingrejer finns ju givetvis att använda men eftersom det är nikotinet jag vill åt så är ju det hela en dålig idé. Liksom proppa i sig det man är beroende av för att kunna sluta???? Jag förstår det inte riktigt?

Nåväl, nu ska jag lägga mig i fosterställning med världens största kaffe och hoppas att jag om en timme eller så har lyckats samla tankarna så pass att jag faktiskt kan svara på en fråga på hemtentan. Just nu är det omöjligt.

Hade verkligen varit så mycket enklare om jag verkligen inte älskade snus. Men jag älskar det. Jag skulle gifta mig med det om jag kunde. Hanna + Göteborgs Rapé = SANT! Och Marlboro. Vi har haft en sådan lång relation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0