Nödvändigheter

Drog till Luleå idag och handlade lite nya kläder och en mängd underkläder. Jag hatar att köpa underkläder. Precis som jag hatar att köpa bindor, tandkräm, tandtråd, tamponger och toalettpapper. Nödvändiga grejer, men så jävla tråkiga.

Glashalt ute. Jag halkade på bakom mamma för att ta emot om hon föll med sin brutna arm. Jag var den enda som föll. Mamma stod pall.  Mamma skrek i högan sky och skrämde medmänniskor när jag halkade mitt ut i gatan. Jag skämdes och skrek på mamma som uppmärksammande mitt fall på det viset. Sen hoverade jag om att stämma Luleå kommun.

Jag har snart värderat klart mina ägodelar. Mina materiella ting är värderade och uppskrivna. Surrealistiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt som påminner oss om att vi är bundna till en kropp är skamligt och lite sjabbigt.

2009-01-01 @ 19:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0