Make it rain on them ho's!

Det SPÖregnar i Umeyo. Helt infernaliskt. Det är flertalet plusgrader också. Ska det vara så?

Sedan jag började jobba har det pendlat mellan minusgrader och plusgrader med regn. Vilket har resulterat i ett mycket halt vägunderlag. Vilket har resulterar i att jag är i närheten av att ramla i vartannat steg jag tar mot jobbet. Min svanskota får ångest så fort jag stiger ut genom dörren och jag har fanimig fått förslitningsskador av det extrema viftandet mina armar får utföra när jag halkar mig fram på Västerslätts mördande gator. Det hela kommer sluta med att jag en vacker dag halkar till medan jag traskar och antagligen sjunger på The Cure av full kraft och helt sonika hamnar under däcket på en av de miljoner långtradare som befolkar Västerslätt.

Jag kommer dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0