Inte fan vet jag, men ni är alla dumma i huvudet!

I min (som sagt) nyfunna nu -tar-vi-dagen-som-den-kommer anda så har jag upptäckt att jag stör mig å det grövsta på alla som gnäller. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: SKAFFA EN BLOGG OM NI ÄR SÅ JÄVLA MISSNÖJDA! Livet är fantastiskt. Och när det inte är det så kan iaf jag skylla på en kemisk obalanda i hjärnan! Vad skyller ni på era jävla otacksamma fittor???? Ni kommer inte vinna 100 mille på lotto! Ni kommer inte bli nästa Blondinbella! Ni kommer inte bli statsminister! Ni kommer inte bli en stor fet rik jävla rockstjärna! Och ni kommer defenitivt aldrig knulla Brad Pitt alternativ Angelina Jolie! Om ni kanske hade lite realistiska drömmar så slapp ni bli så fruktansvärt besvikna. Man tar sig dit man tar sig i livet genom hårt jobb och lite talang. Sedan finns det givetvis alla dom människor som inte förtjänar något som får allt, men dom måste man ignorera. Givetvis får man vara negativt ibland och gnälla över i-lands problem för det är våran verkligehet, men ni kan fasiken inte gnälla över allt som andra har men som inte ni har. Förbannade fan.

Inför år 2009 så tänker jag byta identitet och låtsas som att jag aldrig har existerat innan det datumet. Mest för att jag är sjukt missnöjd med mitt namn, men mest för att ni alla andra är gnälliga fittor.

Nu ska jag fortsätta läsa Linda Skugges bok Akta er killar för här kommer Gud och hon är jävligt förbannad. Allt för att jag ska utveckla en sjukligt rebellisk ådra så att jag kan spöa era negativa jävla arslen.

Tur för er att jag är jävligt packad just nu, annars hade jag dragit ut på gatorna och gått bärsärkagång för att ni skulle fatta melodin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0