Ingenting har hänt..nada nothing

Helgen lider mot sitt slut. Jag kan säga detta eftersom jag nu kommer spendera resterande delen av dagen med att ha ångest för att det snart är måndag igen. Helgen har i övrigt varit ganska skön. Men ack så tråkig. Inget har hänt. Jag har inte fått någon närhet och jag törstar så efter just det. Fredagen var ganska dekadent och jag åkte hem med en turre i hans svarttaxi. På lördagen blev jag lite förälskad and it was all good. Men inget hände. Allt var ganska tråkigt.

Nåväl, nu ska jag pallra mig ner till Strömpilen och handla ett par hörlurar då mina pajjade i natt när de absolut inte skulle pajja. Hata Ipod härlurar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0