Du tror att du är bra. Men egentligen är du ingenting.

Jag försökte supa bort mina sorger. Tanken var roligare i praktiken. Inte för att det fördunklade sinnet i sig var förskräckligt utan för att Bodens uteställen i sig är rent förskräckliga. Jag får seriös dödslängtan och vill bara begå kollektivt självmord med alla som befinner sig i samma lokal som mig själv. Mest för att skona framtiden med skadat dna och total dumhet.

Jag tror fan jag fick lite spö. När allt jag ville var att sprida lite kärlek. I min nyfunna nu-lever-vi-för-dagen liberalism.

Fy sjutton. Nu har jag och Joel Alme en dejt. Sen ska jag dregla på kudde och titta på dålig tv.

Kommentarer
Postat av: Mell

Jag kom på mig själv flera gånger igår kväll med att kolla efter dig. Men du var ju såklart inte där, vilket jag tvingades påminna mig om. Jag saknade dig.



Bra att du håller igång bloggen, så alla vi nyfikna slipper tvinga dig att berätta samma saker om och om igen.

2008-12-27 @ 11:24:01
Postat av: Hanna

Imorgon kommer jag tillbaka till Umeå Erik. Let's hug it out!

2008-12-27 @ 20:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0