Dirty ho ho!

En tanke slog mig. Jag har nog glömt att borsta tänderna imorse. Det är enda förklaringen till den ohyggliga odör som sipprar ut ur min munhhåla.

Vidare har jag typ färre vänner än alla andra på Facebook. Det hela motsäger min egna teori om att jag skulle var omåttligt populär. Det hela motsätter min egan teori om min egna storhet. Det är inte det trevligaste uppvaknandet jag har haft så här på en måndag.

Jag känner mig i ett obeskrivligt behov av en dusch. MIna fingrar luktar kaffe. Jag börjar tro att kaffe numera sipprar ut genom mina porer p.g.a. den otroligt stora konsumtionen. Äckelpäckel.

Kommentarer
Postat av: rikard

behåll din slutsats, men omdefiniera vägen dit...betänk att jag enkom har 99 stycken, men en popularitet och storhet som få. ödmjukt sagt.

2008-12-22 @ 19:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0