Denna spelade bisexualitet

Trevlig kväll igår. Födelsedagsfest för Sandra. Sedan Scharinska och dance dance dance. Gemytligt. Ett par hade i princip sex på dansgolvet. Byxorna halvt neddragna och händer och fingrar där händer och fingrar inte borde vara på offentliga platser. Nåväl, det var intressant.

Självfallet använde jag min telefon till att vara destruktiv. Det blir alkohollås på den i fortsättningen. Eller så får Nils ta den i beslag efter mitt första glas vin. Ibland tror jag att jag är en fara för mig själv.

Johan skickade över en bild när jag pussar på hans flickvän Sandra. Jag har ingen aning om varför detta pussande har dokumenterats? Jag har ingen aning om varför detta har genomförts? Jag tror vi kanske ville köra en Katy Perry och få lite uppmärksamhet av snubbarna genom att spela på någon form av bisexualitet. Hur tragiskt är inte det då?

By the way, är inte min wingman och partner in crime Nils, den snyggaste jäveln i världen? Jo, visst fan är han det.



Kommentarer
Postat av: ola

partilleJohnny är aldrig ett skämt! btw så "lagar" jag köttbullar m potatis, gräddsås med lingonsylt nu!! Blir inte mer kreativ husmanskost än så

2008-12-07 @ 14:53:35
URL: http://baagz.blogg.se/
Postat av: Claudius

varför petar min mage utåt? vad är upp med det?? im not that fat! hahhahahaha.....

2008-12-07 @ 15:08:16
URL: http://claudiusclockhovius.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nils är du typ trög? Det är inge mage där. Du har fått mage på hjärnan. Du är spinkig som en sticka.

2008-12-07 @ 16:37:27
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0