Dagens sista

För att fira dagen som sådan och de medgångar jag har haft under denna dagen så blir dagens sista låt Lili och Sussie med Oh mama! Det går inte att inte bli glad av den låten. Jag blir även sjukt sugen på en sån där skinnjacka med fransar när jag ser videon. Det är ju fashion! Jag vill även dansa precis som i videon. Jag ska imorgon fråga Sara om hon är sugen på att öva in någon typ av repertoar i sann 80-tals anda.

Jag har även insett att det är jag som luktar som mitt ex och inte filten. Det kanske är mer tragiskt? Skoj att lukta snubbe. Skyller på nya deon. Men nej, jag tänker inte sluta använda den för det är tamigfan den bästa deon jag har haft. Luktar ex hellre än svett.


Kommentarer
Postat av: rikard

äntligen musiktips för min generation. tack för omtanken hanna.

2008-12-02 @ 20:26:28
Postat av: Hanna

Allt för dig Rikard. Snart hamnar jag och Nils i Stockholm. Vill du busa med oss då?

2008-12-02 @ 22:18:09
URL: http://hannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0