Dagens sista

Jag ger er världens vackraste låt. Alla kategorier. Antony and the Johnsons med Cripple and the Starfish. Tillbaka till Island säsong 2 år 2005. Jag var så galet och destruktivt kär i kille 1. Vad hände? När jag kom hem igen och sagan tillslut var över och när jag levde i allt det destruktiva som det "förhållandet" medförde så var det denna låt den jag lyssnade mest på.

I am very happy
So please hit me
I am very happy
So please hurt me

I am very happy
So please hit me
I am very very happy
So come on hurt me



Kommentarer
Postat av: Marina

Oho now we´re talking good stuff...



Det där med Nina måste jag ju kolla upp, hur låter hon liksom? Antar hon var i "och de kallar oss artister". Då ska jag kirra en repris. Det bör komma precis när som helst jag slår på Tvn. Såg Maia Hirasawa program 3 ggr för repriserna duggade så tätt.

2008-12-22 @ 08:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0