Arbetsdagen som sådan

Jag "chattar" lite med en rolig säljare på kontoret i Luleå via företagets interna nät. Ibland känns det som vi flörtar, fast det är nog mest inbillning. Han försöker nog antyda att han har barn, jag ignorerar det hela.

Jag har googlar alla bloggadresser jag besöker under dagen för att det inte ska "synas" att jag har varit in på dom om någon mot all förmodan skulle låna min jobbdator. Jag flinar i mjugg åt detta smarta trick och klappar mig själv på axeln.

Jag fick en filt i julklapp av Proffice idag när dom var och hälsade på. Jag blev glad. Jag gillar filtar. Företaget fick en chokladask av Proffice. Jag har ställt fram chokladasken på disken. Dock tar jag mig en bit själv drygt en gång i halvtimmen. Planen är att jag i smyg ska lyckas äta upp den till imorgon utan att någon märker det hela. Eller för den delen får smaka,

Jag har kollat min mail drygt 200 gånger. Varför vet jag inte? Jag får aldrig mail.

Där mellan har jag även hunnit med att jobba lite. Typ kontera, sortera, svara i telefon, redovisa, koppla samtal och arkiverat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0