A la Lolo Ferrari och så spyr vi lite på det.

Linda Rosing visar underkläder i Aftonbladet. Det är så bisarrt att jag inte vet var jag ska ta vägen. Och folk är förvånade över att dagens ungdomar har en vriden syn på den kvinnliga kroppen. Istället fortsätter vi göra reportage med brudar med ett bystmått a la Lolo Ferrari och en en midja som mäter 24 tum. Och ser inte sambandet när brudar svälter sig själva och häver i sig efedrin som om det vore den naturligaste saken i världen. Sjukt.

Är det verkligen någon som på allvar tycker att Rosing är het?


Kommentarer
Postat av: rikard

jag erinrar mig att det är få svenskar som anser att hon är het, men samtidigt har hon en attraktionskraft som få svenskar. speciellt när hon "viker ut sig".



sen vad den attraktionskraften beror på har jag ingen aning om...men den säljer lösnummer hur som helst.

2008-12-14 @ 08:51:07
Postat av: Claudius

hon ser ut som ett lösnummer hela hon. usch. hon ser ju ut som jokern i ansiktet...alltså verkligen! sen i övrigt lite transa

2008-12-15 @ 07:47:03
Postat av: Hanna

Personligen så är jag mest intresserad av hur man sover med sånna där pattar? Är det bara ryggläge som gäller? Mage går ju liksom inte. Och antagligen inte sida. Liksom stenhårda fotbollar. I don't get it.

2008-12-15 @ 09:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0