Well, I clean up good!

Hmm, kanske det är dags att börja fundera på hur väl jag har förvaltat mitt personliga varumärke denna sommar när folk blir förvånade och utbrister: Men vad fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin du är! Vad fräsch du ser uuuuuuuuuuuuut! när jag liksom bara har på mig helt vanliga kläder och inte ens har rakat benen speciellt noga. Jag har verkligen förfallit denna sommar. Dagarna i fula arbetskläder har liksom sugit snyggheten ur mig. Tillslut har jag bara blivit en grå massa.

Nåväl, det känns ju bra att jag iaf lyckas komma i närheten av min forna glans bara genom att ta en dusch och smeta på mig lite smink.

Ikväll tänker jag verkligen slå på stort och klä upp mig. Liksom försöka fixa mitt varumärke igen. Bygga upp det. Ungefär som Skandia var tvungna att göra efter alla dessa skandaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0