Vad har jag då lärt mig denna sommar?

  • Handdesinfektion bränner som eld i öppna sår
  • Att säga att man älskar någon efter ett tequilarace för att sedan däcka, är ingen bra idé alls
  • Att ligga med bästa kompisen till den person man har påstått att man är kär i, är ingen bra idé alls
  • Att sedan ligga med bästa kompisen otaliga gånger, är ingen bra idé alls
  • Sommar betyder tydligen inte värme längre
  • En alkoholfri sommar är en tråkig sommar
  • En sommar utan rumskompis är en tråkig sommar
  • Jag är gammal och pojkar födda -88 är nog för unga för mig
  • Tequila borde klassas som narkotika
  • Jag tror att jag är snyggare och smalare än vad jag egentligen är
  • Jag har ett konsumtionsproblem
  • Monotona arbetsuppgifter medför automatiskt ett lågt IQ
  • Snubbar jag finner ett intresse för har en tendens att flytta till Norge
  • Jag finner en sjuklig dragning till dj:s
  • Min övertygelse om att jag är smartare än de flesta har stigit till oanade höjder
  • Jag klara mig fint utan mänsklig kontakt

För att verkligen summera sommaren så föreslår jag låten Summertime the roughest time av Jenny Wilson. Summerar det hela fantastiskt. Jag är nämligen onaturligt glad att sommaren är över. Det ska väl egentligen vara tvärtom. Denna sommar sög. Denna sommar var tragik personifierat. Nu ser jag fram emot semester och ett ny termin. Förhoppningsvis kommer det snart hända något som gör att vardagen inte tragglar på i samma sunkiga tempo utan händelser och äventyr. Jag vill gärna blir kär också. I någon som är kär i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0