Tragik

Jag har läst ca 19 bloggar idag. Nej, 20 är det nog. Mitt liv är kantat av tragik utan dess like. Det är nämligen inte en engångs företeelse. Jag gör det typ varje dag. Spenderar timmar med bloggläsande. Har därför inte hunnit städa toaletten, fixa iordning tvätten eller packat upp resväskan idag. Tragik. Och det på högnivå. Borde finnas bättre saker att sysselsätta mig med.

Skickade precis ett sms till Sara och föreslog att hon skulle bajsa på ett golv. Det tyckte jag var roligt. Jag tycker bajshumor är roligt. Kan vara därför att jag hängde en de med hockey snubbar i tonåren. Dom gillar att prata bajs och knull. Man blir ju liksom som man umgås. Kan inte ansvara för hur min omgivning har format mig. Visst fasiken blev det lite tokigt och missanpassat. Men det är bara att gilla läget.

Har ätit en halv burk honung för att stilla sockersuget som kommer med mensen. Innehar en känsla av att mina tänder snart kommer trilla av.

Fan vad bloggen är tråkig och trivial. Jag har mindervärdeskomplex och känner att jag inte levererar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0