Thank God It's Friday

Jag är så trött trött trött. Ryggen värker också. Så jävla jobbigt att vara working class hero.

Sprang in på Ålidhems centrum för att lämna igen en film och stötte givetvis på en vän som jag brukar "mysa" lite med. Han såg extremt sommarfräsch och het ut och jag såg sliten, trött och svettig ut. Hatar sånt. Speciellt då jag inte sett honom på hela sommaren. Då vill man ju liksom inte stå där och se sliten ut och lukta usch ur munnen. Man vill ju vara nyduschad och lite fresch så dära. Annars kanske han inte vill "mysa" nåt mer. Eftersom jag saknar närhet å det grövsta just nu blev jag helt till  mig i byxan och dreglade nästan lite på hans sko. Jävla intimitetsbehov som är så jävla otillfredställt. JÄVLA FAN!

Rikard, jag väntar också på att en ny "epok" i mitt liv ska börja snart för just nu handlar det bara om att jobba, sova, äta, bajsa. Så jävla händelselöst och beiget. Trist.

Kommentarer
Postat av: rikard

skulle du ha lagt till TRÄNING så skulle din trista och beiga beskrivning passa alldeles utmärkt på mitt liv. i början av september är tanken att min nya fräscha epok ska ta sin början.



hur länge orkar du vänta?

2008-08-15 @ 18:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0