Sunny sunday

"Kärleken i livet" ringde igår. Det hela slutade illa som vanligt. Tjafs. Hårda ord. Irritation. Jag tror att han har förpassats från kärleken i livet till en regelrätt idiot. Orkade inte ens bli upprörd över hans tokiga beteende utan suckade bara djupt och skrattade för mig själv. Det hela är absurt. Jag förstår inte hur jag tänkte. Nåväl, att greppet om hjärtat äntligen har släppt gör det hela enklare. Nu ska jag istället ha ångest för all tid jag har spenderat tid på den fåfänga tanken att han var nåt att ha.

Solen skiner idag. Dock är det kallt som satan. Men det gör inte så mycket. Jag ska få träffa Nils. Herregud, så jag har saknat honom. Mannen i mitt liv.

Sara har åkt till Stockholm. Jag sluter upp på tisdag. Onsdag till Sardinien. Fy satan vad skönt det ska bli att lämna Umeå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0