Summa sumarum

Imorgon är det sista arbetsdagen. Augusti leder mot sitt slut vilket betyder att sommaren officiellt är slut (även om den egentligen har varit över i minst tre veckor rent vädermässigt). Det börjar helt enkelt bli dags att summera ihop sommaren. Liksom se tillbaka på vad som har hänt, vad jag har lärt mig och vad som hade kunnat vara bättre. Måste nog även jämföra den mot förra årets lista. Förra årets lista handlade mycket om latte, silikonboobs och fotbollsspelare. Detta års lista kommer kännas vuxnare. Det kommer den sannerligen. Nåväl, ska ta tag i det idag eller imorgon eller när jag orkar. Trött.

Måste nog göra ett flertalet listor med sommarens musik. Det måste jag. Sannerligen.

Jag har faktiskt inte nåt bättre för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0