Rikard.

Det händer ingenting när hjärtat slutar slå. Du dör då. Slutar existera. Blir mull i en kista i jorden. Om du nu inte väljer att kremeras. Hur ska något annat kunna hända? Lever i hoppet om att se nära och kära som har gått bort innan mig när jag dör, men det är ingenting jag egentligen tror på.

Själv hoppas jag på att min kropp används till medicinskforskning. Det står det på mitt donationskort iaf. Kanske kommer jag till någon nytta där. Jag donerar även gärna alla delar av min kropp när jag har dött. Ta vad ni vill ha liksom. Känner inte att jag kommer behöva någon del av min kropp när jag är död. Använd det ni vill. Länsa mig på lekamen.

Kommentarer
Postat av: rikard

själv skulle jag vilja bli uppstoppad och placerad på Naturhistoriska riksmuseet, bredvid reptilerna. mina inre organ får gärna övertas av någon annan, dock inte någon fett och sockerälskande svullo. mina utmärkta organ förtjänar något bättre.



och visst anar jag att det är svart när hjärtat slutar slå, men på något sätt känns det ändå lockande...vad händer till exempel de sista sekundrarna?

2008-08-22 @ 07:11:31
Postat av: Gustav

Jag tycker ni ser det hela lite väl ytligt... det hela är helt klart en definitionsfråga. Relativisten skapar sin egen verklighet. Det hela blir en fråga om relativ exsitens, var drar vi gränsen liv kontra död?



PS! sorry hanna inte läst din blogg på ett tag nu.. now i'm back!

2008-08-25 @ 07:49:43
Postat av: Gustav

Jag tycker ni ser det hela lite väl ytligt... det hela är helt klart en definitionsfråga. Relativisten skapar sin egen verklighet. Det hela blir en fråga om relativ exsitens, var drar vi gränsen liv kontra död?



PS! sorry hanna inte läst din blogg på ett tag nu.. now i'm back!

2008-08-25 @ 07:50:28
Postat av: Gustav

Jag tycker ni ser det hela lite väl ytligt... det hela är helt klart en definitionsfråga. Relativisten skapar sin egen verklighet. Det hela blir en fråga om relativ exsitens, var drar vi gränsen liv kontra död?



PS! sorry hanna inte läst din blogg på ett tag nu.. now i'm back!

2008-08-25 @ 07:51:18
Postat av: Gustav

Jag tycker ni ser det hela lite väl ytligt... det hela är helt klart en definitionsfråga. Relativisten skapar sin egen verklighet. Det hela blir en fråga om relativ exsitens, var drar vi gränsen liv kontra död?



PS! sorry hanna inte läst din blogg på ett tag nu.. now i'm back!

2008-08-25 @ 07:52:04
Postat av: Gustav

Jag tycker ni ser det hela lite väl ytligt... det hela är helt klart en definitionsfråga. Relativisten skapar sin egen verklighet. Det hela blir en fråga om relativ exsitens, var drar vi gränsen liv kontra död?



PS! sorry hanna inte läst din blogg på ett tag nu.. now i'm back!

2008-08-25 @ 07:52:51
Postat av: Gustav

Jag tycker ni ser det hela lite väl ytligt... det hela är helt klart en definitionsfråga. Relativisten skapar sin egen verklighet. Det hela blir en fråga om relativ exsitens, var drar vi gränsen liv kontra död?



PS! sorry hanna inte läst din blogg på ett tag nu.. now i'm back!

2008-08-25 @ 07:53:40
Postat av: Gustav

hahahahaha...



Det där är den roligaste buggen jag har sett på länge :D

2008-08-25 @ 20:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0