Oanade höjder.

Jag känner mig så miserabel denna fredag att min konsumtion för att uppnå lycka just nu ligger på en Mulberry alt. Balenciaga alt. Marc Jacobs väska. Oftas brukar inte min köplusta för lycka ligga på sådana höga nivåer. Jag är alltså extremt miserabel. Så extremt tom. Behöver nåt som fyller upp tomrummet som gapar där inne i bröstet just nu.

Känner på mig att de följande två dagarna kommer bli de värsta i mitt liv. Bara känner det. Känner att jag kommer gråta. Sedan bli arg och kasta saker omkring mig i ren frustration.

Dock vet jag att på tisdag kommer en sten falla från mina axlar och det kommer bli lättare att leva igen. Men vägen dit känns så lång. Ack så lång. Vill att det ska vara över nu.

Ingen Ben & Jerry's fanns på affären heller. Universum arbetar verkligen emot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0