Nu stället vi till ett jävla hallå!

Nu är det bara tre dagar av fulhet kvar. Bara tre dagar kvar av att stiga upp tidigt. Bara tre dagar kvar av ytters monotona och intelligensbefriande uppgifter. Bara tre dagar kvar av ändlöst Ipod-lyssnande. Jag längtar.

Då ska jag fira genom att färga min otäcka utväxt i skallen, vilken får mig att se ut som en polsk hora. Sen ska jag bada och skrubba mig så jag känner mig ren igen. Har inte känt mig ren på hela sommaren. Som ett våldtäktsoffer har jag gått omkring och känt mig smutsig och svettig. Sen ska jag bli aspackad. Aprak. Radarstyrd. Odräglig. Gärna två dagar i rad för att fira ordentligt. Jag hoppas att folk har lust att bli lite full med mig för att fira? Är nån på G för lite dekadens? Jag ser gärna att vi gärna super till så ordentligt att vi sedan kaskadspyr i kapp på Vasaplan alternativt Renmarkstorget. Jag vill att vi vaknar upp på morgonen och tänker: Vad fan hände? Jag vill att vi vaknar upp och vara så jävla bakis att varje liten rörelse gör dödligt ont. Jag ser gärna att vi har varit så packade att vi har somnat med huvudet i toalettstolen. Visst är ni med mig? Kom igen kom igen!! Nu hittar vi på dumheter. Jag har varit alldeles för skötsam i sommar. Har endast hunnit med en lite skandal. Nu rör vi upp! Nu ställer vi till ett jävla hallå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0