My idea of heaven!

För en del är deras föreställning om himlen ett kilo kokain eller två thailändska horor eller en miljard svenska riksdaler eller ett par nya jätte stora tuttar eller en snuskigt dyr bil eller annat stört.

För mig är det två förpackningar med Ben & Jerry's i frysen.

Och vad säger det då oss? Jo, att jag nöjer mig med lite. Att jag inte är svår att tillfredställa. Att jag inte kräver mycket. Och det, om jag får säga det själv,  gör ju mig till en fantastisk människa. En jävligt bra människa. Som inte bara ska ha och ha och ha. Som nöjer mig.

Kvällen ska spenderas i soffan med Johanna tittandes på finalen av Project Runway. My idea oh heaven? Oh yes indeed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0