Miss Michellin

Köpte fyra par stay-ups i helgen. Liksom diggar det bättre än strumpbyxor så här innan det har blivit riktigt kallt. Dessutom är det ju något lite kittlande och sexigt med stay-ups. Strumpbyxor liksom gör det tätt och instängt runt muttan (vilket tydligen kan ge upphov till "discomus" enligt Mr. D) och sitter extremt tight i midjan (vilket är oskönt och kan resultera i svälld mage).

Dock tänkte jag inte på att jag inte längre är en ung och smal flicksnärta utan mer en lite sladdrig tant. Det hela uppenbarades dock för mig när jag drar på mig ett par stay-ups och ser hur det smiter om kring låren. Inte alls sexigt utan skapar bara en extra valk. En Michellin-gubbs-valk på övre delen av låret. Verkligen inte sexy alls. Kanske dags att inse sina begränsningar?

Snälla skjut mig någon.

Eller ge mig iaf lite semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0