Måndags blues

Nä fasiken. Måndagar suger lika mycket som tisdagar. Jag har cyklat i regnet, jag har gråtit en skvätt och jag har haft grav ångest.

Började plugga lite nationalekonomi. Först lipade jag lite av frustration att jag inte börjat tidigare och sen blev jag förbannad över att jag inte alls håller med om de ekonomiska idéer som boken tar upp. Idéer som blev mitt fall på förra tentan eftersom jag inte ville skriva ner bokens ekonomiska idéer utan skrev ner mina egna.

Gav upp pluggandet efter 45 minuter och gick ut och rökte två cigg och hällde upp ett glas vin istället. Hänger lite med Emma och Sara. Inte fan är ångesten mindre, men just nu tänker jag se det som något jag får ta hand om imorgon. Denna dag är allt för deprimerande för att jag ska palla att testa mitt psyke. Går liksom inte att prestera när gråten sitter fast i halsen och tröttheten har tagit överhanden för länge sedan.

Ibland suger livet och ibland är det alldeles fantastiskt. Jag tror att mitt kommer bli alldeles fantastiskt om två veckor då jobbsommaren är över och jag återigen kan fokusera på att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0