Lugn bara lugn! I'll hook you up!

Sara gubben, jag har kokat lite grönsakssoppa som står i kylen som du kan äta medan jag är borta. Så att du slipper äta en massa fett fett fett och bli tjock tjock tjock. I'll hook you up! No worries liksom! Men håller vidare med om att det var sjukt oschönt att inte dra mina planer för dig och oschönast att bara överge dig i denna sommar som Gud glömde (Gud verkar ha glömt många somrar på senaste?). Och om sanningen ska fram så spenderar jag hellre söndagen med dig petandes en liten navel än i B-town. Men till B-town ska jag. Och äta kräftor. Och träffa la familia.

Men jag förväntar mig att en film ligger nedladdad och klar, att du ligger i en schön ställning i soffan och att det finns nåt nice att snaska på när jag kommer med tåget på söndag kväll. Klärt och betärt. Kliiiiiiint.

Schööööööööönt där!

Ps. Kan du vara vänlig att vattna mina kära plantor på balkongen?

Kommentarer
Postat av: gubben

Sitter faktiskt och lurar på om jag ska gå på bio på söndag, helt ensammen alltså. Alltså inte ens fråga om någon vill följa, borde inte det visa hur självständig jag är?! Kanske får jag tom. några vuxenpoäng på det hela.



Ha en trevlig vistelse i B-town, hoppas du får kul på Bränna och TeSe!!



Puss i ljumsken



PS. Självklart ska jag ta hand om plantorna!

2008-08-07 @ 12:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0