Konsumera och konsumera ännu mera...lalalalal!

Tentan gick ju...eh...typ dåligt. Lämnade in blankt på tre frågor. Dvs. har jag spikat dom frågor jag svarade på så kan jag klara mig. Det hela var en pärs, milt sagt. Nåväl, jag förtjänar inte att klara den med tanke på den tid jag har lagt ner på att plugga.

Åkte ner till stan och mötte Sara för lite Invito-lunch och shopping. Handlade dock mest bra saker som solkräm, hudkräm, nattkräm, dagkräm, basplagg och en smokingjacka. Hamnade på nyöppnad hipp affär i Up 2 gallerian. Så hipp att den inte ens har ett namn än. Tror dock att den kan höra till Flott?! Stod och drog i en tröja från Carin Wester som jag tror hade gjort mig rättvis. Sen diskuterade jag Acne jeans i en lång stund med den hippa och snygga butikssnubben. Han höll med mig om att Tube var dom absolut snyggaste Acne jeansen även fast alla andra säger att Luv är det. Han lovade att han skulle beställa in ett par Tube till mig i rätt nyans. Jag var beredd att fria till honom där på stört. En sån man vill jag ha. Som bara fixar mina Tube i rätt tvätt. Tog mig även en titt på Generic Girl och fick CRAVINGS!!!! Nåväl, det får bli ett senare projekt.

Träffade även på två snubbar jag har haft sex med. Tycker inte om det. Blir pinsamt. Speciellt då jag kände mig ful.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0