Kom igen nu! Ni bara måste ju!

Asså, ladda ner Mark Ronson feat. Amy Winehouse med Valerie. Jag vet att jag har påpekat detta förut, men jag gör det igen. Jag försöker liksom banka in infon i skallen på er. Ni verkar förstå så långsamt. Anywho, ladda nu ner förra årets bästa låt. Magisk, det är vad den är (Rikard, jag föredrar magisk framför sagolikt. Mer kraft bakom magiskt. Sagolikt känns ju lite 1800-tal eller så).

Lider jag av storhetsvansinne nu för att jag inte längre är en working class hero med båda fötterna på jorden?

Kommentarer
Postat av: rikard

har nu suttit och smakat på ordet magiskt. blandningen mellan sött, salt och surt är superb. tyvärr finns det en bitter eftersmak, inte tydlig men kännbar - ordet magiskt är ett ytterst använt ord på Stureplan. det gäller troligen även krogen Solidaritet...



sagolikt låter mer oskyldigt, lite barnsligt vackert och känslosamt. sen har vi ju alltid ordet vidunderligt som är ytterst kraftfullt i rätt kontext och med rätt tonalitet.

2008-08-30 @ 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0