Just nu är livet lite mer "fattigt"

Vet liksom att livet är ganska fattigt just nu när det enda jag önskar mig i livet är en dag utan att det ska blåsa ute (and world peace of course).

Har ätit chips, godis och popcorn med Johanna. Det var trevligt och stillade mitt mensbehov efter fett och socker på ett bra vis. Lite av mitt extremt mensiga humör försvann också. Idag har jag nämligen vandrat omkring med en känsla av att vilja bita skallen av varenda jäkel som har kommit i min väg. Vartenda tilltal jag har fått riktat till min person idag har stört mig å det grövsta. Ett enkelt hej har fått blodet i mina ådror att koka. Har liksom vandrat omkring och tänkt: Kan inte alla bara hålla käften och sluta vara så jävla störiga?

Nåväl, nu är semesterplanerna begränsade till Sicilien eller Sardinien. Sicilien är ju liksom maffia coolt och innehar en möjlighet att bli bundis med Cosa Nostra. Men Sardinien erbjuder mer stränder och bad. Tåls att funderas på. Hur fasiken är vädret i Thailand så där i början av september? Har insett att jag är den enda svensk som inte satt sin fot i Thailand.

Kommentarer
Postat av: rikard

du måste ju bara erkänna att det är tämligen svårt att kommentera din blogg för tillfället? jag sitter mest och rullar tummarna och väntar på att nästa episod av ditt liv ska börja inom kort...kanske kommer det ske bakom galler eftersom det bara verkar vara en tidsfråga innan rättsväsendet låser in dig för gott.



känns inte speciellt sunt att vilja slita varenda kotte på stan till blodiga slamsor...

2008-08-15 @ 07:18:25
Postat av: ola

thailand är väl inte hot förrän i okt/nov typ? Säger den ANDRA svensken som inte varit där :) Har bytt blogg igen. Hora. Blogghora är vad man är. Säljer sig till första sämsta :)

2008-08-15 @ 09:59:27
URL: http://olaaa.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0