Jag är verkligen en god vän.

Sara är jävligt bakis. Jag känner mig jävligt bakis trots att jag inte har druckit en droppe. Men jag sympatiserar med min vän. Har därför redan käkat flottig frukost, sovit i soffan och tänker snart gå och käka en fettig pizza utan att orka borsta tänderna  innan. Kanske inte ens orka tvätta det flottiga håret. Som det ska vara när man är bakis. Även fast jag inte är det. Men jag sympatiserar ju. Har t.o.m. lite sympatisk huvudvärk. Och svettas lite på bakisvis.

Igår "råkade" jag köpa ett par likadan chinos som Sara har igår. Fick lite dåligt samvete så jag köpte ett par örhängen till henne som kompensation för att hon har en bästis som härmar henne i sanna lågstadiemanéer. Fundera på att jag ska ge henne en väska jag inte använder också. Som plåster på såren. För att jag är en härmapa.

Nu flottig pizza
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0