Hemmafest

Igår var jag på en "hemmafest" för första gången på väldigt länge. Ni vet en fest där man har så trevligt att man inte har en tanke på att gå ut på valfritt uteställe eftersom sällskapet är så gott där man redan är.

Det var allsång, det var dans, det var kedjerökning, det var djupa diskussionen och en walk-off på svingen. Walk-offen vann nog Nils. Fast jag hade klart snyggast ben. Helt klart.

Jag försökte få till lite mys med person som brukar erbjuda mys. Men personen som brukar erbjuda mys myste med någon annan. Jag käkade kesomackor i sängen och tittade på tv istället för att mysa. Riktigt gemytligt med tanke på omständigheten.

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0