Fuck school let's play (and drink, and swim, and dance and so on)

Yes box. Nu har jag och gubben (dvs. Sara) bokat en resa till Sardinien. Jag tänker skippa skola för att åka till Sardinien. Och ingenting har ju någonsin känts mer rätt.

Jag tänker mig solhatt, bikini, cigarettmunstycke, cab, hav, rött vin, vitt vin, rött vin, vitt vin, Versace, Dolce & Gabbana. Cigarettmunstycket känns mest viktigt. Kan ju inte åka till Italien utan ett munstycka till mina Marlboros. Hur skulle det se ut? Ett munstycke kan göra en hel outfit. Köpte två munstycken i Ryssland en gång för länge sedan men dom försvann någonstans på vägen. Troligtvis så var det min dåvarande pojkvän som snodde dom och förstörde dom eftersom han tyckte att muntyckerna var så jävla löjliga. Men vad vet han? Jag är ju inte direkt känd för att välja "the brightest one in the bunch". Munstycke är sofistikerat och asballt. Jag ska jävlars i mig göra det inne igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0