Friday night lights.

Ja, asså jag vet då inte. Sitter i soffan med nationalekonomiboken, en påse chips, två dosor snus och en mängd gamla tentor. Ingenting går in. Vill inte. Allt känns bara så sorgligt. Fredagar ska ju liksom inte se ut så här. det ska ju vara glitter och glamour, umgänge, mat och dryck eller andra allehanda uppmuntrande händelser. Detta suger.

Internet och tvsändningarna låg nere en stund. Jag fick panik och kände mig ensam och övergiven. Gick runt en stund hemma och funderade vad jag skulle ta mig till. Utan media blir jag handlingsförlamad.

Jag antar att den enda ljuspunkten ikväll blir Mord i sinnet på Tv 4 +. Bra serie.

Jag är besviken igen. För 100 gången i ordningen. Jag grät lite. Det var jobbigt. Det fick det inte att kännas bättre. Bara ännu mer sorgligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0