Förra årets summering.

Förra året summerade jag sommaren på detta sätt (http://hannanilsson.spaces.live.com/):

  • B-town tar min livsglädje
  • B-town gör att jag tappar hoppet om mänsklighetens överlevnad
  • Jag är beroende av kaffe, får ont i huvudet utan
  • Var du ligger på snygghetsskalan i B-town avgör även hur intressant du är som person, en ful person kan aldrig vara intressant i denna stad 
  • Silikon i kroppen ger extra poäng på snygghetsskalan
  • BBK spelare ska avgudas och få alla tjejer, inga undantag accepteras
  • BBK spelare har fördelen att kunna bete sig som apor och komma undan med detta
  • Under sommaren har ordet storhetsvansinne fått en helt ny mening 
  • Brudar gör vad som helst för att du ska hålla dig borta från "hennes" snubbe, grova lögner ger extra poäng
  • Det finns ingen gräns över hur mycket (och hur billigt) löshår du kan limma/sy/häfta fast i skallen
  • BMI 16 är sjukt inne
  • Att jag nog kanske är kär ändå för ingen annan spelar någon roll
  • Att jag nog faktiskt skulle kunna spöa skiten ur någon, även om jag alltid har trott att jag inte har det i mig
  • Att jag sliter ut mig själv för lite extra cash, vilket gör att jag tappar lite av min självrespekt
  • Jag kan inte spara pengar, jag älskar att bränna pengar
  • Om jag fick välja skulle jag vara full 4-5 dagar i veckan
  • Lergigan håller mig flytande
  • Jag förstår nu med alla sinnen vad som menas med en busfrilla
  • Att jag fasiken har mer självrespekt än jag trodde!

Kontentan av allt detta är att brudarna i denna stad är patetiska. Grabbarna har storhetsvansinne vilket inte är konstigt då de patetiska brudarna spriger efter dom med något galet i blicken. För att kunna ha kul i denna stad krävs att du är ständigt full eller hög, vilket blir svårt eftersom de flesta har ett jobb (undantaget BBK-spelarna som har möjligheten att slappa på Hanssons jämt jämt) att sköta. Ingen har stil överhuvudtaget och jag ser inte skillnaden på människorna. Alla klär sig lika, klipper sig lika och pratar lika. Sticka ut är fruktansvärt hemskt och sticker i ögonen på alla andra. Jag blir mer och mer beroenda av pengar ju mer jag jobbar, vilket gör att jag känner mig som ett kapitalistsvin och funderar över hur jag ska överleva på mitt skruttiga studielån resten av året. Jag tycker mer och mer att jag faktiskt är bättre än de patetiska människorna som denna stad består av. Jag är smartare och mer fab! Jag längtar här ifrån på ett vis jag inte trodde var möjligt. Hela hösten kommer jag sitta hemma i min trygga lägenhet och skratta åt alla de galenheter jag har bevittnat i detta rövhål. Jag ska sitta där och hånskratta åt alla de människor som fortsätter leva i B-towns patetiska samvaro!!!! I FUCKING HATE YOU!

(Jag insåg även att min förra blogg fasiken är bättre än denna. Jag var en bättre bloggare förr. Nåväl, sommarens lista kommer nog ikväll)


Kommentarer
Postat av: Frida

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=8367

Man får gratis presentkort på 150 kr på H&M! bli medlem för min skull.... hade varit skitsnällt.

2008-08-31 @ 12:53:14
URL: http://friidie.blogg.se/
Postat av: malinm

Hrm, låter som ett bra förra år? :S

2008-08-31 @ 12:56:31
URL: http://malinm.se
Postat av: olalalalal

gogo GO! Haters ball är alltid lika rolig att bevittna :)

2008-09-01 @ 22:25:46
URL: http://olaaa.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0