För ful för ett fuck.

Nej då Ola lille, jag har inte slutat med foton. Kruxet just nu är att jag är alldeles för ful för att fastna på bild. Blek, smusig, flottig och lite svettig. Liksom har mjukisar och foppa-tofflor på mig hela dagarna. Inspirationen ligger på minus två miljoner. Finns inget att se utom tragik och jag vet inte om jag är redo att blotta mig på det viset.

Istället lägger jag upp denna bild på en snygg tjej. Bara osar klass och stil. Klockrent. Vackert. Gudomligt. Eh. KLASS!


Kommentarer
Postat av: Nisse P

Hon sprang jag förbi utanför lesboklubben G i sthlm, hon såg ut som en transa. inte vacker någonstans. Och om du strävar efter att se ut som hon måste jag banka vett i dig =P !

2008-08-05 @ 20:49:13
Postat av: ola

ha ha ha ha ha!! love you

2008-08-12 @ 14:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0