Estetisk kompetens.

"You are more desirable than 97% of 37,871,644 people". Facebook ljuger aldrig. Facebook har alltid rätt. Live it, learn it, love it!

Kan tyckas att jag tjatar men jag kommer definitivt få ett jobb på den tuffa arbetsmarknaden. Fatta hur jävla mycket estetisk kompetens jag sitter inne på?! Om det finns 100 pers i ett rum så är jag liksom snyggare än 97 av de människorna. Iofs är det ju fortfarande drygt en 2-3 personer som är snyggare än mig, men det uppväger jag med en enorm intelligens och humor.

Jag har mitt på det torra. Egentligen skulle jag nu bara kunna lägga mig på sofflocket och käka praliner. Men eftersom jag gillar att prestera så ska jag nu återigen sätta mig vid köksbordet och plugga nationalekonomi.

Håll tummarna för mig imorgon säger jag bara. Be även en liten bön till Gud. Så där för säkerhets skull.

Kommentarer
Postat av: rikard

men du borde ju ha nått 98 procent i och med att dina bröst har blivit magiskt perfekta nu, eller hur?

eller ingår inte dem i kriteriet estetisk kompetens?

2008-08-25 @ 20:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0