Döden dö!

Det är halvmulet ute eller nåt. Jag ville ha sol. Jag ville ligga ute och steka mig knallröd. Men palla att pressa när det är sol i 10 minuter och sen molnigt i 15 minuter.

Så nu sitter jag inne istället. Framför datorn. Och läser bloggar. Slåss lite med konsumtionsdjävulen i mig. Jag vill åka ner på stan och köpa onödiga saker. Lite smink, nån väska, en väst, ett par jeans och en islatte. Men det är ju onödigt. Men ack vad jag vill. Devisen köpa sig lycklig brukar funka prima ballerina på mig. Iofs är jag inte olycklig, bara lite uttråkad. Men köpa sig mindre uttråkad funkar också.

Alla har flytt Umeå i helgen. Jag känner mig lite ensam. Nils är och steker på Pride, Johanna är i huvudstan, Sara jobbar, Johan är i Malmö. Mitt crew är helt väck. Jag tänker ringa Gregor och tvinga honom att hänga med mig när han slutar jobb. Vägrar han så tänker jag ändå köpa mig en vinare, bli dumfull och titta på Entourage. Gå ut på krogen tänker jag inte. Blir andra helgen i rad. Det är på tiden.

Dusch då kanske? Och kanske shoppa lite?

Kommentarer
Postat av: Marina

Nej, spara dina slantar så du kan pallra dig hit!

2008-08-03 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0