cab.se? BankID? Fuck it!

Ska in på csn:s hemsida för att fixa lite studielån för nästa termin. Skriver in fel adress hela jävla tiden. Som om ödet vill att jag ska skita i det hela. Har inte heller fått hem några papper från csn. Vilket är brukligt. Vilket jag brukar få. Ödet vill inte att jag ska studera.

När jag väl skriver in rätt adress och trycker in min personliga kod så inser jag att denna jävla personliga kod som jag har använt i tre år är helt jävla värdelös och att jag inte längre kan göra ett skit med den koden på csn:s hemsida. Jag måste fixa BankID. Trixar med det ett tag på Swedbankd hemsida. Laddar ner program. Startar om. Väljer lösenord. Skriver in fel kod eftersom min internetdosa är trasig och endast visar halva siffror. Gissar fel tre gånger om vilka siffror som dosan visar. Blir utslängd från hemsidan och får börja om från början Hamnar tillslut återigen på csn:s hemsida där jag får fylla i en mängd grejer. Kommer inte på vad min utbildning heter nuförtiden. Söker igenom hela listan. Hittar rätt. Fyller i lite mer. Skickar in två gånger. Allt blir fel. Fan

Nu är jag helt slut. Hjärnan är överarbetad. Hatar BankID. Hatar csn. Vill vinna en mille och ringa csn och säga åt dom att äta mitt bajs. Jävla blodsugare. Jävla bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0