Boobjob?

Denna sommars enda höjdpunkt tycks vara att mina pattar har växt. Då jag aldrig direkt har ansett att mina boobs har innehaft en storlek av rang så tycker jag nu att det är alldeles perfekta i storlek (fina innan, men perfekta nu). Dessutom är det 3 oberoende källor av manligt kön som dessutom har kommenterat denna plötsliga ökning i boobtrakten. Dom har växt. Jag är 24 år gammal och har tuttar som fortfarande växer. Ascoolt. Asballt. Vissa bh:ar har t.o.m. böjat spänna lite. Undra om detta kan bero på något jag har ätit? Kanske inbillar jag mig det hela? Kan även bero på att jag har gått upp 3 kilo denna sommar. Fast jag brukar aldrig ha en sådan tur att fettet sätter sig på tuttarna. Brukar mest hamna i rövtrakten.

Nåväl, jag var nöjd innan. Nu är jag mega nöjd. Inte för stora. Inte för små. Bara fast och fina. Hel nöjd. Mallig. Skrytsam. Ska sätta mig en stund och ta på dom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0