Bitterfitta.

En bok. Ett badkar. Vissa kanske behöver mer i livet. I don't. Leverans från Adlibris idag. Känns som julafton.

Bitterfittan känns mest aktuell idag. Boken alltså. Försökte nyss måla tånaglarna. Lyckades endast måla huden runt nageln. Det hela blev kladdigt. Utsmetat. Fult. Jag har mens och blöder som en gris. Pissed för att jag var tvungen att köpa bindor. Sitter och fiser kikärtsfisar. Trodde liksom att magen borde bli van efter år av vegetarisk kost. Men allt blir fel när jag har mens. Och det är dessutom tisdag. Bitterfitta. Bitter bitter. Fitta fitta.

Jag skulle plugga idag. Jag sket i det och kokade bönor och diskade med mina fina rosa diskhandskar. Mina händer ruttnar bort just nu. Jag känner att jag prioriterar fel i livet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0