Är det fashion?

Sara innehar numera ett ohälsosamt intresse för tennis. Tennis för mig är mega tråkigt och jag fattar verkligen inte reglerna med set och game-set-match-ball. Eller nåt. Men Sara hon sitter där i soffan och ropar högt: Tennis! Det är Tennis som är grejen!

Det visade sig dock att det inte var tennisen i sig som var intressant utan tennisspelaren Nadal. Hon sitter där och suktar. Det är armar hit och tight ass dit och knulla lite här och kåtslag där. Hon låter ungefär som jag tänker mig att bratsen låter en lördag kväll när dom har snortat en sisådär två-tre linor kokain. Jag förstår det dock inte. Visst har han het kropp och så, men inte fasiken vet jag om han är het? Tror mera att hennes fascination ligger i själva tennisutstyrseln. Att det liksom är nåt med svettbanden och bandanan som gör det hela. Utan accessoarerna är han ingenting. Jag är övertygad. Sara sitter där och älskar sina tennisaccessoarer. Hon sa även att jon tyckte att Borg hade varit snygg vid nåt tillfälle under 70-talet när han spelade en match. Måste definitivt vara nåt med själva tennisutstyrseln. Annars placerar jag henne på hispan under morgondagen.

Nåväl, nu ska jag kanske plugga igen istället för att försöka slå rekord i blogginlägg under en dag. Plugga medan jag lyssnar på hur Sara i detalj analyserar Nadals penisstorlek.

Kommentarer
Postat av: Ola

nu åker jag till amsterdam,manchester,leeds tillbaks på fre till sthlm över helgen med jennnnnssa! Pöss!

2008-08-26 @ 13:24:25
URL: http://olaaa.bloggspace.se
Postat av: anglenll


锘緼 good deal state-of-the-art stopping brands are usually brought in over of late. The standard stopping unit concerned with 'bicycle type' braking system cords are actually a proven way to in ramblers and is also to modify easy combined with take the place of as appropriate. A great number of emerging four take ramblers maintain 'rod type' foot brake pedal structures may possibly tucked quietly away from the style this walker that may be both more inviting and lower the probability that to pull at the on pa men ssing pieces such as the traditional 'bicycle type' converter connections,

Think about taking with the a limited commute travelling container the fact which will folds up and as a men result zips into towards a sq. This is put while part of examined backpack to continue to. If you realise gifts while having vacations you might pack this is what golf sack among new-fangled stuff quite pos catalog seo_sitemap category sibly dingy stockings to make sure you release b review product list id 169 ag your, And therefore always analyze things on one last trip asset,

This may perform for folks who are going on very extensive tours. But when you are only going down the road for a while of time(Several days in a week), Right your own b supra tk society black suede red carpet elong supra skytop black suede snowflake pack ings in a continue to keep box can help you save cash and time. Constructive 10 guidance on how to make the most from a fixed duration of suitcases room or house,



?>

2014-09-27 @ 04:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0